Anmälan

SAGIT:s Lastsäkringskonferens 2021

Anmälan

Om du vill anmäla dig till SAGIT:s digitala lastsäkringskonferens den 27-28:e oktober 2021 går det bra att fylla i formuläret nedan senast den 19:e oktober 2021.

Din anmälan kommer att bekräftas via e-mail. Före konferensen skickas material till angiven postadress.

Anmälan är bindande men platsen kan vid förhinder överlåtas till annan person inom företaget.

Priset för deltagande är:

  • Två dagar – 3.800 kr per person exkl. moms.
  • En dag – 2.500 kr per person exkl. moms.

Var god välj om du vill deltaga under båda dagarna eller bara en av dagarna. Båda dagarna avslutas med seminarier och var god välj ett seminarium om du vill deltaga på detta.

Inloggningsuppgifter till Zoom Webinar kommer att skickas separat några veckor innan konferensen.

    Välj dagar för medverkan:

    Pris för en dag - 2.500 kr per person exkl. moms.

    Pris för två dagar - 3.800 kr per person exkl. moms.

    Välj seminarium - 27:e oktober:

    Välj seminarium - 28:e oktober:

    Välj seminarium - 27:e oktober:

    Välj seminarium - 28:e oktober:

    Namn:

    Företag:

    Adress:

    Postnr och ort:

    Telefon:

    E-mail:

    Faktureringsadress:

    Adress för utskick av material (om annan än ovan):

    Meddelande:



    Om anmälan inte bekräftas inom 24 timmar, var god skicka anmälan till info@mariterm.se

    Allmänna villkor

    Anmälan är bindande, men platsen kan vid förhinder överlåtas till annan person inom företaget.

    Faktura på konferensavgiften kommer att skickas före konferensstart med 10 dagar netto om annat ej är avtalat. Om ni behöver ha beställningsnr/ordernr på fakturan ber vi er inkomma med det snarast.